Re: 100Mbit Lan forbindelse kører som 417Kb s!!

hastigheden er lav med alt der bruger net samba, Scp, ftp er testet og
der er samme problem.

jeg har prøvet at force mii-tool til forskellige standarter FD HD og
10 mb det sjove er at hvis jeg sætter til 100HD halvere den
hastigheden og 10FD går hastigheden helt ned til 50Kbs langsommere end
mit internet!!!