Re: Samba staller min ethernet forbindelse

On 24-09-2004 23:27, Anders Ellenshøj Andersen wrote:

| Ah.. Det havde jeg aldrig skænket en tanke. Det virker fint med en 386
kerne.

| Tak skal du ha.
|
| Kan man ikke se et sted hvilke config options der er tilgængelige,
uden at
| installere kildekoden? (På nettet f.eks. tænkte jeg..)

Mener du indstillinger til kernen?

/boot/config-2.6.8-1-386 viser hvordan den aktuelle kerne er
konfigureret, hvis det er det du søger.

Hvis du vil optimere til din egen kerne, så er her nogle links (du
kender sikkert nogle af dem i forvejen):

Config: http://www.viaarena.com/Default.aspx?PageID=5&ArticleID=61
News: http://www.mini-itx.com/
Wiki: http://www.epiawiki.org/
Boot logo: http://www.blackfiveservices.co.uk/awbmtools.shtml
Boot logo hint:
http://www.clustermatic.org/pipermail/linuxbios/2004-April/007454.html

Jeg har tidligere kompileret kerner baseret på officielle Debian-kerner
men optimeret for C3 og C3-II. Hvis det har interesse kan jeg nok godt
overtales til at gøre det igen for de nyeste kerner (jeg vil have glæde
af dem selv også...). De tidligere kerner ligger her:
http://debian.jones.dk/ (læs intro i bunden af siden), og samme sted er
også kompileret diverse kernemoduler, bl.a. til ALSA og OpenAFS (dog
ikke til 2.6 kerner).

~ - Jonas

~ - Enden er nær: http://www.shibumi.org/eoti.htm