Re: Samba staller min ethernet forbindelse

On Friday 24 September 2004 22:24, Jonas Smedegaard wrote:
> Prøv med en kerne optimerert til din kerne. Det er _ikke_ en 686-variant!
>
> Alternativt kan du teste med en -386 kerne. VIA CPU'er er fuldt
> kompatible med i386.

Ah.. Det havde jeg aldrig skænket en tanke. Det virker fint med en 386 kerne.

Tak skal du ha.

Kan man ikke se et sted hvilke config options der er tilgængelige, uden at
installere kildekoden? (På nettet f.eks. tænkte jeg..)

Anders

--
This email was generated using KMail 1.7 (KDE3.3) on Debian GNU/Linux