Samba staller min ethernet forbindelse

Ved overførsel af store filer eller kørsel af video over smbfs, fra min server
til min laptop, så har forbindelsen det med at stalle med jævne mellemrum.

Hele netforbindelsen ryger, da f.eks. ssh sessions fryser samtidigt med.

Jeg kører unstable med kernel-image-2.6.8-1-686
Min server er en Via EPIA M10000 med CLE 266 north bridge og VT8235 south
bridge. Netkortet er onboard VT6103.

Et driverproblem? Hvordan kan jeg fejlsøge?

Anders

--
This email was generated using KMail 1.7 (KDE3.3) on Debian GNU/Linux