Re: Kommandoer til udførelse ved boot

On Wed, 2004-09-22 at 10:38, Peter Makholm wrote:
> Hvis man lægger et script i /etc/rc.boot vil det blive udført at
> run-parts under boot-processen.

Jeg har haft en iptables-firewall liggende i rc.local på knoppix3.3 hvor
den virkede fint. Den droppede jeg for en ren debian testing, men så
afvikles den i rc.local placerede og identiske firewall ikke - selvom
firewallen fungerede ok når den startes manuelt. Derfor har jeg sådan
set opgivet rc.local. (Til firewallen lavede lagde jeg en ny version ind
i et start-stop skript placeret i init.d og startet og stoppet af rc.X.)

Men jeg er glad at Admir fortalte mig om /etc/init.d/bootmisc.sh.

Flemming