Re: 3com, wireless kort, vil ikke virke.

"Mads N. Vestergaard" <mnv@timmy.dk> writes:

> Kortet skulle vaere understoettet skriver de paa prism54.org, har soegt
> i deres mail liste dog uden held, google giver ikke det store prej om
> hvad der kan vaere galt.

Har du gjort ting der svare til beskrivelsen på
  http://prism54.org/phpwiki/Prism54%20Debian%20HowTo

Hvad siger dmesg når du sætter kortet i? Det skal sige noget ala:

ethX: resetting device...
ethX: uploading firmware...
ethX: firmware uploaded done, now triggering reset...

Det kort jeg har virkede perfekt da jeg kørte Linux på min bærbare.

--
 Peter Makholm     |                            'Cause suicide is painless
 peter@makholm.net |                             It brings on many changes