Re: Mere IMAP, mail filtre.

On Tue, 2004-08-24 at 22:42, Anders Ellenshøj Andersen wrote:
> Så faldt valget på Courier-IMAP. Som jungletrommerne reklamerede for, så var
> det lige til at gå til.

:-)

> Nu ligger jeg så med problemet om hvordan jeg nu for filtreret alle mine mails
> på serveren i stedet for på klienten. Postlister skal smides ud i seperate
> mapper, osv..

Jeg plejer at benytte local-delivery i postfix til de brugere der skal
filtrere. De faar saa noget ssh og kan saette en .procmailrc op til at
levere i ~/Maildir. Derefter saetter jeg saa 'authpam' i authmodulelist
i courierauthdaemonrc.

> Er der noget der, der er lige så nemt at gå til? Jeg vil helst ikke lære
> procmail, med mindre det kan foregå gennem et brugervenligt interface.

Procmail er nu det bedste vaerktoej jeg er stoedt paa :)

        :0

Nemmere bliver det vist ikke :)

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk |                             "Stop it"