Re: IDN domæner og post (main.cf udtræk og bounce resultat).

Anders Ellenshøj Andersen <andersa@fys.ku.dk> writes:

> Tjaa.. Spørgsmålet er om det er meningen at smtp serveren skal kunne oversætte
> til IDN addresser.

Jeg kender ikke til nogen SMTP-servere der kan det. Så får du også
flyttet problemet med tegnsæt over til SMTP-serveren. I eksemplet
ovenfor kan man se at MUA'en har forsøgt sig med Quoted Printable for
at repræsentere ø'et. Uden held.

Det er muligt der er tænkt kloge tanker, men ellers tror jeg man står
sig bedst ved at lade oversættelsen foregå i MUA'en.

mvh
        /arne
--
Arne Jørgensen
Gammel Kongevej 7, 1.th., 1610 København V