IMAP Server?

Jeg er ved at sætte server op for familien, og har postfix kørende som MTA. Nu
ville det jo være smart hvis folk også kunne læse deres email med deres
favorit klient, så jeg overvejer at installere en IMAP server.

Kan I give nogle råd om hvad jeg skal vælge? Vi er fire personer med svingende
mailforbrug.

Jeg er selv som den eneste på lokalnet med serveren. Hvordan henter jeg
nemmest selv mail fra serveren (ligger i /var/mail på serveren)? Skal jeg
også bare bruge IMAP eller skal jeg overveje NFS måske?

På forhånd tak, og alt det der.. :)

MVH

Anders E. Andersen

--
This email was generated using KMail from KDE 3.3 on Debian GNU/Linux