Re: "dpkg-reconfigure" problemmer

Hej,

Min kommand er eksecuteret fra min system(ikke chroot!!) fra tty (som root) med "dpkg-reconfigure mc > out 2>&1", output er lidt mærklig derfør jeg har kontaktede listen!

...grunden for at dette kommand er når jeg skal rekonfigurere andet costum package fra private tree så disse fejl er også med ....

Jonas Smedegaard wrote:
Admir Trakic wrote:

| OK, output velagt:

Ok. Så langt så godt.

Mere info: Du sidder ved en Linux-maskine - nærmere bestemt Debian
GNU/Linux. Hvor skriver du "dpkg-reconfigure mc"?

Sidder du ved en såkaldt "virtuel terminal", som fylder hele skærmen
kant til kant og kun skriver tekst?

Eller sidder du i en grafisk brugerflade med en "virtuel terminal" åben?

Eller sidder du i en grafisk brugerflade og har åbnet et lille program

med kun een linje til at skrive en kommando i?

Og hvad stod der *før* den tekst du sendte? Stod der det du selv havde
skrevet? Og stod der ikke noget bagefter?

Stod cursoren og blinkede på en linje for sig selv? Hvad stod der i
begyndelsen af linjen? Noget i stil med "~/$"? Eller "~/#"?

Undskyld hvis jeg lyder som en idiot, men jeg vil gerne hjælpe, og jeg
forstår oprigtigt ikke det scenario du - langsomt - får beskerevet at
dit problem opstår indenfor.

~ - Jonas

~ - Enden er nær: http://www.shibumi.org/eoti.htm
-