Re: Korn (IMAP4 konto)

Onsdag den 7. april 2004 11:27 skrev Arne Jørgensen:

> Et skud kunne være "INBOX".

Tjah... Men det hjælper bare ikke noget :(

Jeg synes det er lidt underligt at Korn vil have den information når Kmail er
ligeglad.

Jeg har prøvet at skrive adskillige ting der: Maildir,
Maildir/.SpamHigh, .SpamHigh, SpamHigh, INBOX, cur, Maildir/cur.

De forskellige jeg har prøvet med er basseret på de mapper der findes på
serveren.

Rune Schjellerup