Re: Debian

Hej Allan
Tusind tak for hjælpen, jeg er kommet tættere på målet.
Nu kan jeg udskrive i nogen programmer.
Ved programmer som simpel tekst redigering og Mozilla, kan jeg nu udskrive.
De to programmer har det tilfælles, at der dukker en simpel print dialog
boks op, uden
særlig mange valgmuligheder.
Ved andre programmer som K-office dukker der en mere avanceret dialog boks
op.
Øverst har jeg valgt PS-printer, man kan også vælge pdf, samt et par andre.
Nederst er jeg nødt til at vælge: Udskriv gennem et eksternt program.
Nu får jeg lov til at trykke på print.
Men her sker ingenting.
Mangler jeg evt. et eksternt program.
Eller skal man skrive et eller andet i dialog boksen "udskrifts kommando"
Jeg er utrolig glad for den hjælp jeg allerede har fået.

Hilsen Keld