Debian

Hej

Jeg har nu fået lyst til at installere Debian.
Jeg er nybegynder indenfor Linux.
Det er lykkedes mig at installere basis delen med KDE.
Nu skal jeg have installeret Debian så den kan bruges til at styre en hjemme PC.
Jeg har fået problemer med at installere min lokale printer.
Printeren hedder Canon S520.
Jeg har installeret CUPS.
Jeg har fundet en driver som skulle kunne bruges, den hedder "BJC-bj8pa6n.upp-ppd.ppd.
Jeg kan udskrive en fin testside.
Men, udskriver jeg fra hvilket som helst program, får jeg følgende fejlmeddelelse: "Tom udskriftskommando"
Ved nogle programmer får jeg dog ikke denne fejmeddelelse, her sker bare ingenting.
Er der nogen som kan hjælpe mig med at løse dette problem???

Hilsen Keld