Re: Installation af Debian - kan man det?

On Mon, 2 Feb 2004 11:25:54 +0000 (UTC), Claus wrote:

> Hvordan ¤#!&¤ skal jeg få det til at virke?

> Er der nogen fornuft i at arbejde videre med det jeg har fået
> installeret ind til nu, eller skal jeg starte forfra, og i givet
> fald med hvad. Debian-installer findes jo kun i beta-udgaver, så det
> er selvfølgelig ikke helt rimeligt at forvente, at det bare skal
> virke, men hvis jeg ikke skal bruge den, hvad skal jeg så bruge?

Hvis jeg vil have en maskine med Debian/stable på (en server eller
anden kritisk maskine), så installerer jeg Debian/stable.

Hvis det er en desktop og/eller ikke-kritisk maskine hvor jeg gerne
vil køre Debian/unstable, så plejer jeg først at installere en minimal
Debian/stable, og derefter opdatere til unstable.

Dette kan være en praktisk fremgangsmåde hvis man ikke har tid eller
lyst til at hjælpe med at finde fejl i installeringsproceduren til
den kommende stabile udgave.

  Mvh.

   Adam

--
 "Nautical term."                                              Adam Sjøgren
                                                             adam@aparte.dk