Re: Emacs problemer

Hej Christian :-)

On Fri, 2004-01-23 at 15:18, Christian Joergensen wrote:
> Når jeg sidder og arbejder i min Emacs med 'tramp' (til at arbejde på
> remote filer) får jeg følgende konstant hver gang den forsøger at
> autosave:
>
>   Auto-saving <filename>: Opening output file: no such file or directory, /home/rlb/deb/emacs/deb-tmp/emacs21-21.3+1/debian/build-x/src/#<filename>#
>
> Det ligner at maintaineren ikke har været grundig nok - men hvordan
> retter jeg det til at den kan gemme i ~/.backups/ ?

Prøv at indsætte noget ligendende i din ~/.emacs

  (setq backup-by-copying t)
  (setq backup-directory-alist '(("." . "~/.backups/")))
  (setq delete-old-versions t)
  (setq kept-new-versions 6)
  (setq kept-old-versions 2)

Så burde dine backups blive placeret i ~/.backups/ og de ligger ikke og
flyder rundt forskellige steder.

Husk næste gang lige at få slået ordentlig op på Google!

--
Christian Jørgensen | Pity the poor egg: it only gets laid once.
http://www.razor.dk |