Emacs problemer

Hep!

Når jeg sidder og arbejder i min Emacs med 'tramp' (til at arbejde på
remote filer) får jeg følgende konstant hver gang den forsøger at
autosave:

  Auto-saving <filename>: Opening output file: no such file or directory, /home/rlb/deb/emacs/deb-tmp/emacs21-21.3+1/debian/build-x/src/#<filename>#

Det ligner at maintaineren ikke har været grundig nok - men hvordan
retter jeg det til at den kan gemme i ~/.backups/ ?

--
Christian Jørgensen | If ignorance is bliss
http://www.razor.dk |  - then knock the smile off my face ;)