Re: Fra hjemmekompileret til officielt kernebillede

On Wednesday 21 January 2004 20:45, Niels L. Ellegaard wrote:

> Men jeg er en bangebuks, så jeg vil alligevel spørge her før jeg gør
> noget fatalt. Er der noget jeg har overset eller er det bare at komme
> igang?

Når du nu er vant til at kompilere din kerne selv, så ser jeg ikke de store
grunde til at gå over til et stort fedt kernelbillede med vanillesmag, men
hvis du synes..

Den eneste ting jeg kan huske man skal være opmærksom på er, at der skal laves
en ændring i lilo.conf, inden du kan installere det officielle kernebillede.
Dette er dog udførligt beskrevet under kerneinstallationen med flere "Are you
sure you have done this correctly?" spørgsmål, så det burde ikke være et
problem.

Det er dog en god idé at have en Debian install/rescue cd/disk liggende, hvis
noget uventet skulle ske.

Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.5 on Debian GNU/Linux