Re: Ingen danske tegn i tty1 virtuel terminal

> Uha nej, så vidt jeg husker er den pakke mere til skade end til gavn.
> Desuden
> er det individuel brugerkonfiguration som den pakke prøver at ændre. Det
> er

Nå ja. Det er brugeren konf. den ændrer.
Så må jeg jo have fikset problemet på en anden måde. Bare surt at jeg ikke
kan huske hvad jeg gjorde.
Jeg havde nemlig samme problem med at jeg ikke kunne skrive æøå i
brugernavn og nogle gange heller ikke efter jeg loggede ind. Det var
faktisk et meget irriterende problem.
Den spurgte efter brugernavn og så hvis jeg loggede ind forkert tre gange
i streg så havde den lige pludselig ændret font sådan så æøå virkede.
Den var i det hele taget meget inkonsekvent med det.

Rune Schjellerup