Re: Ingen danske tegn i tty1 virtuel terminal

On Sunday 18 January 2004 00:05, Rune Schjellerup wrote:

> Så vidt jeg husker fik jeg fikset det ved at installere language-env pakken
> og eksekvere den rigtige fil :)

Uha nej, så vidt jeg husker er den pakke mere til skade end til gavn. Desuden
er det individuel brugerkonfiguration som den pakke prøver at ændre. Det er
så vidt jeg kan se kun brugbart på computere hvor der bruges flere sprog
samtidigt.

Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.5 on Debian GNU/Linux