Re: Hvordan bygger man en underpakke

Anders Ellenshøj Andersen wrote:
On Sunday 18 January 2004 00:52, Frederik Dannemare wrote:
fakeroot debian/rules binary

Jeg har hacket cifs detektering ind i lisa, så lisa kan detektere
fildelingsservice på Windows2000/XP uden brug af kompliceret active
directory. Patchet er sendt til KDE, så hvem ved om i en dag downloader
lidt af min kode.

Jeg er rimeligt stolt over mit første open source patch. :)

cool nok, men er der nogen speciel grund til, at du har submitted hele
filer i stedet for blot diffs på de to filer, det drejer sig om?

Well jeg viste ikke om det krævede cvs eller et andet værktøj og så tænkte jeg, nå det finder de sku nok ud af..

ok, men fremover kan du bruge diff (f.eks. diff -u kio_lan.cpp kio_lan_anders.cpp >kio_lan.cpp.patch).

--
Frederik Dannemare