Re: Hvordan bygger man en underpakke

On Saturday 17 January 2004 19:25, Anders Ellenshøj Andersen wrote:
> Jeg har lavet et par ændringer i kdenetwork pakken lisa.
>
> Jeg vil nu gerne bygge en ny pakke, men den eneste metode jeg har fundet,
> bygger hele kdenetwork, og det tager en krig.
>
> Er der en måde at skære det ned så jeg kun bygger den nødvendige pakke
> lisa?

Well thanks for nothing.. :D Jeg har fundet ud af det nu.

fakeroot debian/rules binary

Jeg har hacket cifs detektering ind i lisa, så lisa kan detektere
fildelingsservice på Windows2000/XP uden brug af kompliceret active
directory. Patchet er sendt til KDE, så hvem ved om i en dag downloader lidt
af min kode.

Jeg er rimeligt stolt over mit første open source patch. :)

Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.5 on Debian GNU/Linux