Ingen danske tegn i tty1 virtuel terminal

I den virtuelle terminal på tty1 (ctrl-alt-f1), altså den terminal som min
maskine booter i, har jeg ingen danske tegn. Dette virker fint i alle andre
terminaler og i KDE.

Jeg har prøvet at konfigurere console-data med

# dpkg-reconfigure --priority=low console-data

og locales med samme prioritet.

Hvad er nu det for noget?

Anders

P.S.

Under konfigurering af console-data får jeg en fejl, som jeg har rapporteret:

This email was generated using KMail from KDE 3.1.5 on Debian GNU/Linux