Re: Ingen døde taster i kde

On Monday 12 January 2004 22:45, Rune Schjellerup wrote:

> Kontrolcentret under "region & tilgængelighed" og "tastaturlayout". Der er
> der noget der hedder primær variant hvor man kan vælge nodeadkeys. Hvilket
> jo netop er det du ikke vil have. Så vælg en af de andre.

Mmnjaaa.. Det kunne man tro ville hjælpe. Men I mit tilfælde har der været en
fejl et sted i pakkekonfigurationsfilerne.

Jeg har normalt deaktiveret KDEs egne tastaturlayouts helt, og det har altid
virket fint tidligere. Og i dette tilfælde spillede det ingen rolle om jeg
aktiverede dem og valgte nogle fornuftige instillinger. De blev ignoreret
fuldtstændigt af KDE.

Min løsning har nu været at purge alle KDE pakker fuldstændigt. Efter en
geninstallation af KDE virker alt nu normalt.

éèãö æøåÆØÅ

MVH

Anders E. Andersen

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.5 on Debian GNU/Linux