Re: Java debian

Morten Bo Johansen <mbj@spamfilter.dk> writes:

> Nu er jeg ikke kunde i Nordea,

Det er jeg.

> men jeg prøvede lige at starte deres
> netbank-applet på
>
>   https://www.netbank.nordea.dk/netbank/index.jsp
>
> og det virkede godt - jeg får en fejlfri loginskærm, og jeg kan da
> ikke forestille mig andet end at det også vil virke i forsættelsen.

Det meste virker fint. På min laptop (testing/unstable) har jeg haft
problemer med at den frøs når jeg havde overført penge (transaktionen
var gået igennem), som jeg ikke har på min stationære (stable), men
jeg mener det gik godt sidst jeg prøvede.

> Jeg bruger Mozilla 1.5-3 og Sun Java 2 Runtime Environment, Version
> 1.4.2 Beta, og tro det eller lad være, men det kører *godt* på en P133
> med 80 mb ram ;)

Jeg bruger Galeon 1.2.5 og Suns j2re 1.4.1.

.Henrik

--
"det er fuldstændigt tåbligt" at mene noget andet når
Makholm har sagt at man er dum :-)