Re: Java debian

On Friday 09 January 2004 19:08, Niels L. Ellegaard wrote:

> Pcgen 5.2 virker fint på min computer (Testing/unstable). Jeg har ikke
> prøvet de nyeste versioner af pcgen, men jeg har fåer versionerne fra
> 3.0 til 5.2 til at virke (undtagen pdf-print). Jeg har installeret
> følgende pakker:
>
> j2sdk1.3        1.3.1.02b

Seneste version af PCGen kræver Java 1.4.

Min hovedpointe er egentlig at debian pakkeudgaverne fra blackdown er oldgamle
afaics. Så er der nogen alternativer, eller skal jeg hente den version med
installationsscript?

Hvor er det godt at installere den? Hvordan får jeg stierne til at virke?

Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.4 on Debian GNU/Linux