Re: Java debian

On 09 Jan 2004 19:08:35 +0100 Niels L. Ellegaard wrote:

> Men når det er sagt, så er min java stadig ikke perfekt. Jeg kan ikke
> få den til at bruge Nordeas netbank. Her er en bugreport, fra dengang
> jeg brugte stable:

Nu er jeg ikke kunde i Nordea, men jeg prøvede lige at starte deres
netbank-applet på

  https://www.netbank.nordea.dk/netbank/index.jsp

og det virkede godt - jeg får en fejlfri loginskærm, og jeg kan da
ikke forestille mig andet end at det også vil virke i forsættelsen.

Jeg bruger Mozilla 1.5-3 og Sun Java 2 Runtime Environment, Version
1.4.2 Beta, og tro det eller lad være, men det kører *godt* på en P133
med 80 mb ram ;)

Morten