Spamfilter på pop/imap

Jeg har et par emailkonti, som efterhånden flyder over med tilbud om
p....forlængelse.

Indtil videre har jeg klaret problemet med postfiltre i kmail, men det er
sværere og sværere at finde nøgler der kan lokalisere den gode mail og dræbe
den onde.

Er der nogen der har nogle tips til hvor jeg skal starte hvis jeg vil filtrere
mail med et lidt mere intelligent værktøj? Jeg har mulighed for imap adgang
til mail. Jeg vil stadig bruge kmail til at læse min mail.

MVH

Anders E. Andersen

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.4 on Debian GNU/Linux