Re: Sjovt som mailinglisterne dør ud her i juletiden.

On Mon, 22 Dec 2003 10:15:56 +0100, Anders wrote:

> Næ.

Kan du underbygge det lidt?

Når det bliver jul forestiller jeg mig at mange får mennesker travlt
med at købe julegaver og bage kager og sådan, det får vel den
naturlige følge at der bliver mindre tid til edb-aktiviteterne?

Det kan selvfølgelig også være en fejl.

> Nej.

Hvis du kigger på grafer over aktivitet på f.eks. de fleste websites
eller usenet[1] er den mindre i weekenderne.

  Mvh.

   Adam

[1] <http://www.makr.dk/go.php?id=usenetstats_year&aar=2003&type=ugedag&sumstype=antal&weeksstype=&transstype=>

--
 "That's 'Doctor Destiny, _sir_' to you."                     Adam Sjøgren
                                                         asjo@koldfront.dk