Re: [Thomas Alexander Frederiksen] LinuxForum 2004, brugergruppestande

From: Christian Joergensen <post@razor.dk>
>Jeg vil vove at påstå at Debian-standen sidste år mest af alt mindede om
>et flop. Det gik vist mest op i internt nørderi omkring udveksling af
>GPG-nøgler fremfor rent faktisk at få vist Debian frem.
>
>Dermed sagt at med mindre nogen virkelig er villige til at gøre en
>indsats, synes jeg, det er dumt at lave noget.

Jeg er ikke uenig i ovenstående, men mener der var flere faktorer som
spillede ind. Ideen med standene i sig selv er fin nok, men da man smed
dem alle sammen om i "baglokalet", var der faktisk en del som aldrig
nåede derhen. Det eneste tidspunkt hvor der virkelig skete noget var
omkring spisetid, da madboden var placeret lige ved siden af alle standene.
Rent arbejdsmæssigt vil jeg mene at der blev lagt en ganske stor indsats
i at få tingene til at klappe, men jeg skal da gerne indrømme at jeg
personligt ingen erfaring har, med hvad der skal til for at skabe en god
stand.
Hvis man ser på de andre stande mindede de meget om vores, og
deres udbytte og besøgstal var da (så vist jeg ku' se) også meget lig
vores. Så hvis nogen ligger inde med erfaring er guldkorn som kan
bruges til dette års (evtentuelle ?) stand, så smid et par linjer.

- Troels Vognsen