Re: Problemer med netkort

tir, 2003-11-04 kl. 11:29 skrev Lars Lystrup Christensen:
> Jeg brugte en 2.4.18 der følger med debian som standard, men nu er den
> rekompileret til en 2.4.22, så den er klar til brug...
>
> Du kan eventuelt få en kopi, hvis du vil? Har den liggende som deb-pakke...

Ellers tak - jeg er ret strikt med hvordan jeg kompilerer pakker, da jeg
(og andre rundtom i verden) genbruger pakkerne på flere maskiner. Se
mere her: http://debian.jones.dk/

Men hvis du har tips til ting der evt. drillede under kompileringen må
du meget gerne fortælle om det her på listen - så andre kan trække på
dine erfaringer.

Og hvis du mener andre (end jeg) kan have glæde af din linuxkerne, så
læg den på en webserver et sted og publicér en link til den her på
listen.

 - Jonas

--
* Jonas Smedegaard - idealist og Internet-arkitekt
* Tlf.: +45 40843136  Website: http://dr.jones.dk/

 - Enden er nær: http://www.shibumi.org/eoti.htm