Re: RC-bugs, hvor slemt står det egentligt til?

Peter Makholm <peter@makholm.net> writes:

> Nu kan listen være lidt uoverskuelig, men jeg kun godt tænke mig at
> nogle af jer der køre unstable hentede scriptet rc-alert[0], kørte det og
> fortalte lidt om hvad I fandt.

Jeg kører godt nok kun en blanding af testing og unstable, men jeg
finder 62 RC-fejl i 50 pakker.

På IRC har du udbedt dig antallet der er nyere end 212700, der har jeg
13.

> Personligt finder jeg en 30-40 bugs hvor en tredjedel er i dpkg, libc6
> og XFree.

Der har jeg selvfølgelig også en vis koncentration, ellers synes jeg
ikke der er noget interessant at sige.

.Henrik

--
if the user is truly dumber than you are, he will defeat you by doing
something else so dumb that it never even occurred to you.