Re: Problemer med installation af SpamAssassin

Søndag den 28. september 2003 17:44 skrev David List:

> Hvordan specificerer man her at man skal have source fra et unstable
> arkiv? Hvis jeg prøver præcis det, du foreslår, får jeg blot woodys
> source.

Søndag den 28. september 2003 13:22 skrev Peter Makholm:
Når apt-get ser et pakkenavn indenholdende et '/' opfatter den at den
skal forsøge at installerer noget fra en bestemt release. Normalt vil
man for eksempel skrive 'apt-get install nethack/stable' for at
tvingen den til at instalerer nethack fra stable i stdet for den
nyeste version. Det er derfor den begynder at snakke om 'Release
spamassassin_2.60-1_all.deb', den forsøger at fortolke spamassassin
som et releasenavn på linje men stable, testing og unstable.

Så det vil sige at du skal skrive:
apt-get source spamassassin/unstable
Jeg har ikke selv afprøvet det.

Mvh Rune Schjellerup