Re: Problemer med installation af SpamAssassin

Hej,

* David List <david@davidlist.dk> [2003-09-26 15:38:33]:
> Jeg har anvendt SpamAssassin i en procmail recipe den senere tid, men nu
> vil jeg gerne prøve sa-learn for at få en bedre filtrering.
[...]
> Hvordan har I andre fået installeret en brugbar spamassassin med
> sa-learn på Jeres system?

Jeg kører selv woody på min server, og havde også behov for en nyere
spamassassin. Jeg tror ikke du kan installere pakken direkte fra
unstable (pga. nyere libc), men det lykkedes mig at lave pakken uden de
store problemer ved hjælp af:

    apt-get source spamassassin
    cd spamassassin-x.xx
    dpkg-buildpackage -rfakeroot
    cd ..
    dpkg -i spam*

Der er et par ting den klager over, men det er ikke værre end at man
lige kan rette til.

  - Morten.

--
http://mbrix.dk/