Re: Shell via browser/https

Desværre kan jeg ikke løse det på denne nemme måde. Der bliver hostet både http og https server på den server jeg skal i kontakt med.

Det med webmin kendte jeg godt, men nu er det jo ikke sådan ligefrem at webmin får præmier for dens sikkerhed – selvom den kører på ssl. Og yderligere skal den jo så bruge en port til for at komme ind på, og kun 20, 21, 80 og 443 er åbne. Så hvis det var muligt at hive det modul ud af webmin, og lægge den på min apache(https) ville det jo være at foretrække, men går ikke ud fra at det er sådan lige til.

Troels Nielsen