Re: Shell via browser/https

On Tue, 16 Sep 2003 12:04:49 +0200
"Troels Nielsen" <tnn@ceti.dk> wrote:

> Er der nogen som er bekendt med en form for perl eller java applet der
> kan give en adgang til en shell direkte fra en browser over https?
> Skulle gerne fungere sådan at man kan logge på med en valgfri bruger,
> så man kunne undgå at skulle logge på med telnet eller ssh.

Prøv at se nærmere på denher:

http://3sp.com/products/sshtools/sshtools.php

Det er ssh i en java-klient. Jeg har ikke selv prøvet det, men det er
folkene bag MindTerm (som engang fra frit men lukkede koden da de skrev
den om til at håndtere sshv2) der så sendt som igår sendte mig denher
link som reklame om deres nye opensource projekt.