Re: Gnome 2.4

Hejsa :-)

søn, 2003-09-14 kl. 18:28 skrev Søren Boll Overgaard:
> Hej,
>
> Der er nu uofficielle Debian-pakker tilgængelige.
> Detaljer findes på
> http://lists.debian.org/debian-gtk-gnome/2003/debian-gtk-gnome-200309/msg00228.html
> Hvis nogen fornøjer sig med at prøve at opgradere vil jeg da gerne høre
> om det virker. Personligt tør jeg ikke risikere en ødelagt
> Gnome-installation.

Jeg har nu installeret pakkerne, og jeg har kunnet konstatere to bugs
(hvis man da kan kalde det bugs!):

1) Lige da jeg startede GNOME efter installationen var alle mine ikoner
blevet rodet sammen - dette fixede jeg dog hurtigt med "Sorter efter
Navn"

2) Mit "gedit"-ikon er blevet lidt grumset.

Udover disse bugs, der jo i bund og grund blot er irritationsmomenter,
har det fungeret fremragende. Dog har jeg hørt at der skulle være
problemer med Evolution, men dette kan jeg ikke efterprøve da jeg
installerede den pakke som skulle fixe dette problem, i forvejen.

Pakken hedder "synaptic" og kan installeres med:

apt-get install synaptic

Alt i alt har jeg fået et meget positivt billede af GNOME 2.4, det er
absolut bedre end både GNOME 2.2 og KDE.

MvH.
Troels Henriksen.