Re: DVD afspilning

* Anders Ellenshøj Andersen <andersa@fys.ku.dk> [2003-09-13 15:35:43]:
> I både xine og mplayer har billedet nogle tynde vandrette støjstriber, mest i
> venstre side, de fleste går kun ca. 1/5 ind på skærmen, men en gang i mellem
> går en enkelt af dem også helt fra venstre til højre side. Disse striber
> fremkommer kun ved dvdafspilning
> Billedet hakker helt vildt og der er støj på lyden, både fra HD og DVD.
> CPU forbruget er helt vildt højt. Dobbelte af hvad det var før.
> Mplayer er kompileret lokalt, og opfører sig helt som xine.

> Nogen ideer til hvor jeg skal lede efter fejlen?

Det eneste fornuftige jeg kan komme i tanke om, er at fejlen må ligge i
et library som begge programmer bruger, til at afspille DVD med. Jeg har
ingen erfaring med DVD-afspilning selv, så jeg ved ikke hvilket library
det kunne være, men prøv at undersøge det, og derefter kig efter nogle
bug reports på det library.

--
Best Regards/Med Venlig Hilsen
Michael Kristensen <michael@wtf.dk>