Re: Gnome 2.4

Henrik Brink wrote:
Hej

Er der nogen der har en anelse om hvornår Gnome 2.4 kommer i unstable, eller
får sit eget repository (måske en bedre løsning)??

Jeg sidder og følger lidt med i Debians Gnome mailingliste. Der uenighed om hvad der skal gøres p.t.

Nogen vil gerne vente lidt med at smide 2.4 i unstable, indtil Gnome 2.2 er kommet ind i testing (så den kommer med når Sarges udgives som stable). Andre tror så meget på 2.4 at de vil have den i Sid hurtigst muligt så den kan komme i testing, og dermed blive released sammen med Sarge. Men der er en masse afhængihedsproblemer med 2.2, og de bliver ikke færre mht. 2.4 i forhold til Sarge. Ydermere vil Gnome 2.4 ikke kompileres på nogle af de andre platforme som Sparc så vidt jeg har forstået. Der er ikke rigtig nogen på listen der vil tager nogen beslutninger (eller også tør de ikke), i stedet sidder de bare og skriver frem og tilbage.

Sådan som det ser ud nu tror jeg at vi må vente til Gnome 2.2 er kommet ind i Sarge.

Jeg har bygget Garnome-versionen, men så har jeg ikke lige debians fordele, og
dem savner jeg!

Det er også derfor jeg venter... selvom jeg glæder mig meget til Gnome 2.4

--Jacob

P.S. Sorry at du får mailen 2 gange Henrik (havde ikke lavet et reply til listen)