Re: kernel 2.6, devfs, ingen xterm

On Sunday 07 September 2003 13:20, Morten Bo Johansen wrote:

> Jo, det mener jeg, men det skal selvfølgelig sættes rigtigt op.
> Det nævnes også at devfs er "work in progress", så hvis du ikke
> har tvingende behov for det, var det måske bedre at skippe det.

Tvingende og tvingende.. Det ville bare være så najs hvis det lige virkede.

Og det gør det jo også næsten. Det er bare de forbandede ttyer der ikke vil
makke ret. Nu har jeg skrevet en email til rgooch@atnf.csiro.au som
maintainer devfsd og har skrevet en del af devfs. Maybe han ved noget som han
vil ud med.

Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.3 on Debian GNU/Linux