Re: kernel 2.6, devfs, ingen xterm

On 06/09, Anders Ellenshøj Andersen wrote:

AEA> Yep. Men jeg har slået devpts fra i kernen, skulle devfs
AEA> ikke ordne det?

Jo, det mener jeg, men det skal selvfølgelig sættes rigtigt op.
Det nævnes også at devfs er "work in progress", så hvis du ikke
har tvingende behov for det, var det måske bedre at skippe det.

Jeg har et gammel link her ti opsætning af devfs

  http://www-106.ibm.com/developerworks/library/l-fs5.html

On 07/09, Anders Ellenshøj Andersen wrote:

AEA> Nej. Det har jeg nu!

AEA> Dette løste faktisk de fleste af fejlmeddelelserne under boot.

AEA> Jeg kan dog stadig ikke komme i kontakt med hverken xterm
AEA> eller kde konsole. /me overvejer at dropper devfs.. piv..
AEA> men så får jeg garanteret aldrig alsa til at virke..

I den .config du postede, havde du

  # CONFIG_DEVFS_FS is not set

Ved ikke om det er aktuelt, men det skal selvfølgelig sættes.

Morten