Re: Kompilering af 2.6 test2 kernen fra unstable

On Tuesday 02 September 2003 23:27, Morten Bo Johansen wrote:

> Har du installeret pakken module-init-tools? Den har afløst
> modutils for 2.6-kerner.

Nej. Det har jeg nu!

Dette løste faktisk de fleste af fejlmeddelelserne under boot.

Jeg kan dog stadig ikke komme i kontakt med hverken xterm eller kde konsole.

/me overvejer at dropper devfs.. piv.. men så får jeg garanteret aldrig alsa
til at virke..

Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.3 on Debian GNU/Linux