Re: Debianworkshop på LinuxParty

On Sun, 10 Aug 2003 01:04:13 +0200, Allan wrote:

> Jeg ved udemærket godt, at den gamle konqueror er fuld af fejl, en
> af dem er at den ikke viser sidens html-source, når man vælger "vis
> dokumentkilde" i menuen, så det er lidt bøvlet at dokumentere, hvad
> siten gør,

?!

Du kan hente HTML'en på et utal af måder.

> men jeg kan da fortælle dig at linuxparty.dk nu virker med konqueror
> 2.2, så folk, der kører debian stable kan tilmelde sig. Ja, debian
> har megen gammel software, det var det PM spurgte om vi skal gøre
> noget ved i sin oprindelige mail, så nu har jeg da tilmeldt mig.

Jeg synes kun det er rimeligt at man dokumenterer sin påstand når man
spiller "I følger ikke standarderne"-kortet.

Det er noget helt andet end at spille "Det virker ikke i min
browser"-kortet, som er væsentligt mindre anklagende.

  Mvh.

--
 "Det här är bob hund.                                        Adam Sjøgren
  This is really important: This is bob hund."           asjo@koldfront.dk