Re: Debianworkshop på LinuxParty

Kære Adam

Jeg ved udemærket godt, at den gamle konqueror er fuld af fejl, en af dem er
at den ikke viser sidens html-source, når man vælger "vis dokumentkilde" i
menuen, så det er lidt bøvlet at dokumentere, hvad siten gør, men jeg kan da
fortælle dig at linuxparty.dk nu virker med konqueror 2.2, så folk, der kører
debian stable kan tilmelde sig.
Ja, debian har megen gammel software, det var det PM spurgte om vi skal gøre
noget ved i sin oprindelige mail, så nu har jeg da tilmeldt mig.

MVH
Allan