Re: Java kan ikke skrive preferences (file locks problemet)

On Mon, 28 Jul 2003 12:48:28 +0200, Anders wrote:

> Jeg kan jo lave mappen, men så er problemet jo at java ikke kører
> som root, så den kan aldrig skrive til mappen.

> Hvis jeg chmod 777 /etc/.java

> er det alarmerende?

Det er måske ikke så pænt...

> Det er jo bare min laptop, så den slags kan jeg jo personligt nok
> overleve.

Kan du ikke bare give den-bruger-som-dit-javaprogram-kører-som ret til
at skrive til mappen? (som ejer eller gruppemedlem)?

  Mvh.

--
 "There are some stunningly novel ideas in Perl, for          Adam Sjøgren
  example. Many are stunningly bad, but that's always    asjo@koldfront.dk