Re: Dansk debian netværk

Morten Brix Pedersen wrote:

> Du burde måske have CC'et nogle af dem? F.eks. Pia, som annoncerede til
> debian-project. Jeg tror ikke du skal være sikker på, at de er tilmeldt
> denne postlister.

Ja det kan jeg i bagklogskabens ulideligt klare lys godt se :-) Men nu
har vi jo fundet ud af at jon og de andre læser hvad der sker herinde så
det problem er løst :-)

Heldigt at Pia var gjort opmærksom på det ;-)

Er der ikke eller anden haj der kan sætte et hurtigt banner eller en
knap sammen som vi kan smide på vores respektive forsider...

Jeg forestille mig  at de alle linker til en side på portalen med
"medlems siderne"

Så kan vi udnytte at portalen gerne vil være samlingspunkt for det
danske debian community :-)

Til dem der taler om mail/nntp backend til phpBB så er der et projekt
igang (http://www.m2f.netclectic.com/forums/index.php) de er bare ikke
kommet særligt langt :-( men så snart de nærmer sig at have et stabilt
produkt skal jeg nok få det implementeret.

Rasmus Lauridsen