Re: Dansk debian netværk

On Tue, 24 Jun 2003 13:01:25 +0200, Morten wrote:

> Jeg vil tro, at mange af dem der i dag bruger Debianforum, aldrig
> ville have haft modet til at "sætte sig ind" i postlister, og
> evt. ville have droppet Debian på baggrund af at hjælp var for svær
> at finde.

På den måde er den ene halvdel, begynderne der stiller spørgsmål,
sørget for.

Så skal man bare yderligere sørge for adgang som eksperterne, dem der
svarer på spørgsmålene, kan lide at bruge - f.ex. nntp :-)

  Mvh.

--
 "Let me forget about today until tomorrow"                   Adam Sjøgren
                                                         asjo@koldfront.dk