Dansk debian netværk

Hejsa allesammen

Jeg ved ikke om gutterne fra dpdk.dk er med herinde, men går ud fra det. :-)

Jeg kører et forum for debian brugere på dansk der hedder debianforum.dk
Vi har den danske debianguide: debianguiden.dk
Nu er der for nyligt kommet endnu en dansk side til: dpdk.dk (velkommen :-)

Jeg foreslår at vi laver en slags, løst knyttet, netværk af danske sider hvor vi samler de forskellige debian relaterede ressourcer.

Vi kunne dele det lidt efter funktion så vi undgår at brugerne kommer i tvivl om hvor de skal gå hen. Der er jo ikke vildt mange debianbrugere og vi skulle jo nødig forvirre dem mere end højst nødvendigt.

Forslag:

Nyheder og samlet overblik kunne være dpdks overordnede arbejdsområde

Debianguiden kunne være guide delen (surprise)

Debianforum kunne så være forum for support og anden debian diskussion.

		 dpdk.dk
		/	\
debianforum.dk	--------- debianguiden.dk

Rasmus Lauridsen