Re: debconf3

Peter Makholm <peter@makholm.net> writes:

> Min plan kunner derfor være at rejse til Oslo torsdag den
> 17. juli. Afgang med IC191 lidt 0.11 med ankomst til Frederikshavn
> 6.49. Derfra færgen klokken 10.00 men ankomst Oslo klokken 18.30.

[...]

> Hjem skulle så være med afgang fra Oslo søndag den 20. juli klokken
> 11930 med ankomst Frederikshavn klokken 0730. Så kunne man tage IC128
> fra Frederikshavn klokken 0817 med ankomst til København 1427.

Jeg har besluttet mig at tage denne vej. Hvis der er folk der vil
følges og støde til et eller andet sted i løbet af natten eller tage
samme vej hjem, så bedes de lige skrive til mig. Så vil jeg sørge for
pladsbilletter til toget og færgebilletten. Selve togbilletten må I
selv sørge for.

Jeg vil gerne have sørget for biletter inden jeg tager på anden ferie,
så skal vi sige tilbagemeldinger inden ugens udgang?

Troels har snakket noget om Scanrail af økonomiske grunde. For mig kan
det ikke betale sig da jeg har frirejse inden for landets grænser og
er fyldt 0x1A år og derfor skal betale den dyre pris.

--
 Peter Makholm     |      I laugh in the face of danger. Then I hide until
 peter@makholm.net |                                          it goes away