Re: debconf3

On Tue, 2003-06-10 at 01:06, Rune B. Broberg wrote:

> Det gør de skam - men det er vist en noget avanceret tur. Er ColorLine
> hurtig-færgen og StenaLine nat-færgen?

StenaLine tingen er med afgang kl. 10 og ankomst 18:30 d. 18.
Hvis det er for sent skal vi afsted d. 17 i stedet.

> Det ville da være meget mere hyggeligt end at tage hele turen alene.

Bestemt. 8 timer alene på en plimsoller mellem .dk og .no huer mig ikke
synderligt.

> Hvornår er det folks plan at tage afsted? I tide til at deltage i
> DebCamp, eller..?

Jeg har kone og "job" at passe, så jeg tager kun derop til debconf.

--
Søren O.                                            ,''`.
                                                   : :' :