Re: debconf3

On Tue, Jun 10, 2003 at 12:56:16AM +0200, Søren Boll Overgaard wrote:

> Jeg har lavet lidt research på priserne:
> Prisen tur-retur med ColorLine Hirtshals-Oslo: 830,- (incl. liggestol)
> Prisen tur-retur med StenaLine Frederikshavn-Oslo: 450,-

Det var dejligt at få afklaret hvad det kostede :)

> DSB kører ihvertfald til Frederikshavn; jeg er ikke sikker på om de
> kører til Hirtshals.

Det gør de skam - men det er vist en noget avanceret tur. Er ColorLine
hurtig-færgen og StenaLine nat-færgen?

> Da jeg som Peter Makholm er militærnægter for tiden rejser jeg også
> gratis med tog, hvorfor jeg egentlig er mest stemt for at tage toget til
> Frederikshavn og tage med færgen derfra.

Ja, selvfølgelig er I da det :-P Jeg er nu også med på planen.

> Hvis vi kunne finde ud af at følges kunne vi evt. blot kaste os ind i en
> taxa i Oslo og så dele udgifterne mellem os?

Det ville da være meget mere hyggeligt end at tage hele turen alene.

> Jeg skal gerne forestå billetbestilling hos StenaLine og DSB.

Lyder godt.

Hvornår er det folks plan at tage afsted? I tide til at deltage i
DebCamp, eller..?

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me.          Keyid: 0x87CD3DBD